• Wszystkie kilometry: 20462.26 km
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy basergor.bikestats.pl

Maraton w Trzebnicy 135km

Sobota, 30 kwietnia 2011 | dodano:30.04.2011Kategoria powyżej 100 km, zawody
Świetna impreza, bardzo dobrze zorganizaowana. Maraton na szosie, trasa bardzo urozmaicona. Najpierw 30km po płaskim potem między stawami milickimi, między bagnami potem asfaltowymi duktami po lasach. Potem od 60km ostre pagórki zwane Kocimi Górami. Czułem się świetnie i pokonałem tą trasę tempem turystycznym.
Czas oficjany jest gorszy ale spadł mi łańcuch i się zakleszczył oraz wszystkie posiłki jadłem na postojach podziwiając piękne krajobrazy.
I pękło mi 1000km w tym roku.