• Wszystkie kilometry: 20462.26 km
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy basergor.bikestats.pl

Trening

Poniedziałek, 27 grudnia 2010 | dodano:27.12.2010Kategoria t elite crono
Trenażer 5 i 6 poz 1 cd 77. Waga 98,4kg Dane wycieczki:
Km:14.26Km teren:0.00 Czas:00:32km/h:26.74
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Trenażer ELITE + ROLKA

A widzę że testujesz tacxa flowa - to masz pełne wariacje i obciążenia i mocy - taki kupiłem córce żeby w ogóle zachęcić i żonce ( jest bardzo cichy ) - ja katuje na razie bez bajerów ale powoli myśle o jakimś magicu. Dla mnie sukcesem jest po 12h pracy wogóle usiąść na rowerze.
basergor
- 22:47 wtorek, 28 grudnia 2010 | linkuj
trenażer elite ma 5 pozycji/regulacji obciążeń ale ja na razie reguluje obciążenie przerzutkami. Można tymi obciążeniami robic siłę lub symulować jazdę pod górę. Pozdrawiam.