• Wszystkie kilometry: 20462.26 km
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy basergor.bikestats.pl

Maraton MTB Śrem 2015

Piątek, 1 maja 2015 | dodano:03.05.2015Kategoria 25-50 km, zawody
Pogoda nie zachęcała ale przygotowałem się na każdą ewentualność. Na miejscu byłem dużo wcześniej aby spokojnie przygotować się do startu. Odebrałem pakiet startowy, pojadłem, popiłem i przygotowałem się do startu. Okazało się że jeszcze mój kuzyn Rafał także startuje. Pogadaliśmy - potem mała rozgrzewka i start. Trasa na początku płaska, dopiero po połowie zaczęły się górki i single, dwa razy przeskok przez zwalone drzewo, dwa małe strumyki do pokonania w sumie bardzo ciekawie. Trasa ciekawa takzę orgaznizcja bardzo sprawna. Dobry makaron na regenerację pachnące naleśniki. Chwila pogawędki z kuzynem i do domu.