• Wszystkie kilometry: 20462.26 km
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy basergor.bikestats.pl

Maraton Hermanów 2014

Niedziela, 21 września 2014 | dodano:23.09.2014Kategoria 25-50 km, zawody
Rano pogoda raczej zniechęcała do wyjazdu - zabrałem polar i przeciwdeszczówkę. Na miejscu byłem o 9:30. Hermanów to bardzo fajne miejsce malowniczo położone. Na miejscu był już Darek oraz mój kuzyn Rafał z kumplem Sławkiem. Pogoda się poprawiła i o 11:30 wyruszyliśmy na trasę. Na około 7km wyprzedziłem kuzyna. Trasa bardzo malownicza z dużą ilością singli, kilka wązwozów, krótkie odcinki asfaltu. Zadowolony dojechałem na metę ( kolana przestały boleć ). Potem dobry makaron, chwila rozmowy z kuzynem potem Darkiem i do domu. Udany maraton MTB.