• Wszystkie kilometry: 20462.26 km
button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy basergor.bikestats.pl

Hot Drink Biker czyli Maraton Poznań 2013

Niedziela, 13 października 2013 | dodano:26.10.2013Kategoria 50- 100 km
Dla mnie już standardowa impreza czyli zapewnienie ciepłych energetycznych napojów dla mojego brata, który biegł pobić swoją życiówkę na dystansie 42km.
Zadanie wykonane tzn brat pobiegł na 2h i 34min a ja byłem na co 5km trasy czyli miałem 8 punktów do zaliczenia.
Suma sumarum nie jest to łatwe zadanie ( brat biegnie prawie 18km/h), ponieważ nie można jeździć rowerem po trasie maratonu a zatem trzeba bocznymi drogami, wymijanie pieszych, dzieci wózków oraz psów. Kilka dyskusji z policjantami - początek najciekawszej utarczki: "o rower na drodze". W sumie udana impreza i pozwiedzałem trochę poznańskich ścieżek rowerowych.